Translate

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

ΜΠΣ - ολοκλήρωση μαθημάτων Β' εξαμήνου - Με τις καλύτερες ευχές μου!

Προχθές, 22 Οκτωβρίου 2014, ολοκληρώσαμε και τα μαθήματα Β' εξαμήνου ΜΠΣ, στα "Ειδικά θέματα Συγκριτικού και Ιδιωτικού Διεθνούς Δικαίου" και θελήσαμε να ..απαθανατίσουμε την ημέρα!


Και στο Α' εξάμηνο (στο "Συγκριτικό Δίκαιο") και στο μάθημα του Β' εξαμήνου, όλα πήγαν περίφημα!




Όπως έγραψα στον πολύτιμο εκπρόσωπο της κατεύθυνσης ΙΔΔ, Γιώργο Ζαχαροδήμο (και θα το διαβιβάσει σε όλες/ους), με είχε συγκινήσει από την αρχή το φιλότιμο και το ενδιαφέρον τους. Στο πρώτο εξάμηνο παρακολούθησαν το μάθημά μου και πολλοί/ές των άλλων δύο κατευθύνσεων, Ευρωπαϊκού Δικαίου και Δημόσιου Διεθνούς Δικαίου. Στο δεύτερο εξάμηνο επίσης παρακολούθησαν το μάθημά μου πάρα πολλοί/ές της κατεύθυνσης Ευρωπαϊκού Δικαίου. Και, όπως ενδόμυχα το είχα προβλέψει, κατάφεραν να διαπρέψουν σε χώρο που στη συντριπτική τους πλειοψηφία δεν γνώριζαν πριν καθόλου.

Λέω συχνά ότι το βασικό μου καθήκον ως καθηγήτριας είναι, όχι να βάλω με το ζόρι τις γνώσεις στο κεφάλι των φοιτητών/τριών, παρά να κινητοποιήσω το ενδιαφέρον και την περιέργειά τους, "να τους ανοίξω την πόρτα" στους θησαυρούς που κρύβονται από πίσω! Και χαίρομαι πολύ που [και αυτή τη χρονιά] μπήκαν με τόση φούρια!! Ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές!!

                     Με τις καλύτερες ευχές μου, να είστε πάντα καλά και να προχωράτε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου