Translate

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Κόκκινα και μωβ

Σημερινή σοδειά: Βασιλέως Γεωργίου και Βασιλίσσης Σοφίας - βασιλικές φωτογραφίες!



Αρκετό άγχος για το ταξίδι και το συνέδριο στην Ιρλανδία (http://elinamoustaira.blogspot.com/2015/05/the-state-ofand-comparative-law-2.html).

Μου ζήτησαν, εκτός από την εισήγηση που θα κάνω, να προεδρεύσω και σε ένα πάνελ άλλων εισηγήσεων. Δέχθηκα βέβαια - μεγάλη η τιμή αλλά μεγάλη και η ευθύνη... Θα δούμε.




Όταν έχω τόση ανάγκη να βγω να φωτογραφίσω λουλούδια με έντονα χρώματα, σημαίνει κατά κανόνα ότι έχω ξεπεράσει τα όρια των αντοχών μου... Επίσης το ίδιο σημαίνει, όταν δηλώνω ότι θέλω να γίνω party animal!! Είναι που η δουλειά μου από τη μια συνεπάγεται μεγάλο άδειασμα στα μαθήματα και από την άλλη απαιτεί απομόνωση για διάβασμα και γράψιμο. Έ, όταν υπάρχουν και τα δύο (δηλαδή, σχεδόν πάντα!) σε μεγάλο βαθμό (ευτυχώς όχι πάντα, θα είχα καταλήξει ανισόρροπη!), φυσικό είναι να κάνω τέτοιες δηλώσεις!!




Αυτό το κάνω για πλάκα, σχεδόν πάντα πια, όταν φωτογραφίζω: από τη μια σχεδόν κρεμιέμαι ανάποδα για να βρω τη "σωστή" γωνία για τις φωτογραφίες, από την άλλη φωτογραφίζω το δρόμο ή το πάτωμα που πατάω όταν κάνω τη φωτορεπόρτερ!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου