Translate

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2013

Τα χειρόγραφα του φθινοπώρου - Τάσος Λειβαδίτης

Τεράστιος ποιητής...  Δεν είχα διαβάσει ποιήματά του, μέχρι που είδα ένα στίχο του σε μέιλ της Δήμητρας Μπουλουγούρη, βιβλιοθηκονόμου και βιβλιοφάγου/ας! Της είμαι ευγνώμων που τον "ανακάλυψα".

Στο δρόμο σας θα συναντήσετε ανθρώπους καλούς, πολύ καλούς, αλλά και κάποιους ανθρώπους "μικρούς", κάποιους ανθρώπους πολύ κακούς και μοχθηρούς. Σας εύχομαι να είναι λίγοι αυτοί. Σας εύχομαι και σας παροτρύνω να μην τους αφήσετε να σας επηρεάσουν, να μην τους δώσετε σημασία, δεν αξίζουν τον κόπο, η ζωή είναι μικρή και πολύτιμη, η ζωή είναι "ανώτερη", ευτυχώς. Φιλότιμο και αξιοπρέπεια να είναι τα εμβλήματά σας. Αφήστε τους (στην πλάνη τους) να θεωρούν ότι μπορούν να ελέγχουν τους άλλους ή τη ζωή. Δώστε αξία στη ζωή σας και μην την "ξεπουλήσετε".

Ή, όπως λέει ο στίχος του τραγουδιού: "Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία, εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι".

Ή, όπως λέει ο Τάσος Λειβαδίτης:
"Κι ίσως ό,τι μένει από μας νά'ναι στην άκρη του δρόμου μας
ένα μικρό μη με λησμόνει"
ή:
"Κι αν έχασα τη ζωή μου
την έχασα για πράγματα ασήμαντα: μια λέξη ή ένα κλειδί, ένα χτες ή ένα αύριο
όμως οι νύχτες μου έχουν πάντα ένα άρωμα βιολέτας
γιατί θυμάμαι"
ή:
"Αλλά τα βράδια τί όμορφα που μυρίζει η γη - ώ ανθισμένη μα-
ταιότητα του κόσμου..."

Χαρείτε με ευχές όμορφες, όπως:
ή
                                                                                ή
                                                                                 ή

Γελάστε με ευχές αστείες, όπως:
                                                                            ή
                                                                               ή
Ή, όπως λέει και πάλι ο Τάσος Λειβαδίτης:
"Ώσπου μια νύχτα παραμέρισα τη ζωή μου και βρήκα το ωραίο ρόδο
που μου είχαν υποσχεθεί"



                                                         Σύντομα θα τα ξαναπούμε,
                                                                                           καλό βράδυ!



2 σχόλια:

  1. τι τυχη που σε συναντησα εκεινη την ημερα στο δρομο και μου ειπες για το ιστολογιο σου. Καθε μερα κυτταζω ναδω αν εγραψες κατι καινουργιο, για το θεατρο, για ποιηση οπως σημερα. Σε παρακολουθω και ακολουθω. Νομιζω οτι θα πάω δευτερη φορα στους χαλασοχωρηδες! Ευχομαι για σενα η σκεψη σου καιτο γραφτο σου να ει αι πάντα τόσο δροσρά και αισιόδοξα! Με πολλή αγάπη Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ, Μπέττυ!! Με συγκινείς, πραγματικά! Η τέχνη, με τις διάφορες μορφές της, ήταν πάντα και παραμένει βασικός άξονας της ζωής μου, πηγή χαράς, βάλσαμο σε λύπες, φως στα ζόρια... Της οφείλω, λοιπόν, μεγάλο ποσοστό της αισιοδοξίας μου! Να είσαι πάντα καλά! Και χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν οι χαλοσοχώρηδες, ασύλληπτη παράσταση, ασύλληπτη ομάδα!

      Διαγραφή