Translate

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Χρόνια πολλα!

Είμαι ακομα εκτός ...τειχών, μόνο με το iPad μου, άρα χωρίς δυνατότητα ανάρτησης φωτογραφιών. Εκμεταλλεύομαι, λοιπον, κάποιες αποθηκευμενες φωτογραφίες με υπέροχα χρώματα, απο το ταξίδι μου, του Νοεμβρίου, στο Stanford Law School, για να ευχηθώ σε όλους μας Χρονια Πολλα, με πολλη χαρα και με πολλα όνειρα!! Το νου σας! Μην τυχόν και πάψετε να ονειρεύεστε! Η ζωή είναι πολυ ωραιότερη έτσι!! Σας το διαβεβαιώνει κάποια που σε αυτο το θέμα δεν εννοεί να μεγαλώσει!

Οι καλλιτεχνικές μου εξορμήσεις συνεχίζονται:

Την περασμένη Κυριακή είδα στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνιας τους Βρικολακες, του Ibsen. Συγκλονιστικό έργο, πολυ καλές ερμηνείες. Έσκισαν, κατα τη γνώμη μου, ο Γιώργος Κεντρος και ο Νίκος Χατζοπουλος.

Την ερχόμενη Κυριακή, μεθαύριο, έχω κλείσει να πάω στο Εμπορικον, στο "Η εκδοχή του Μπραουνινγκ", με τον μέγιστο Δημήτρη Καταλειφο - δεν μου έχει φανεί ποτέ λιγότερο απο εξαιρετικός! Όπως ακριβώς και ο Γιώργος Κεντρος, τους "παρακολουθώ" χρόνια τώρα.

(συγγνώμη για την απουσία τόνων, μερικές φορές, δεν ...ελέγχει κανείς τα πάντα, σε ένα iPad)

Βλέπω (χωρις λεπτομερειες προς το παρόν) ότι έχουν προστεθεί και άλλοι αναγνώστες στην παρέα μας! Καλώς ήρθατε!! Με συγκινεί αυτο...

Ελπίζω η ανάρτηση αυτη να είναι κανονική και όχι ...κουτσουρεμενη. Τα φιλια μου απο το βροχερο και κάπως μελαγχολικό Αργος. Η Jhumpa είναι απαιχτη! Τα βιβλία της είναι πάντα πολυ καλη παρέα.







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου