Translate

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Το πολύτιμο της ζωής


Μικρή γιόρταζα πάντα τα γενέθλιά μου. Στη συνέχεια, άλλοτε ναι, άλλοτε όχι, συχνότερα όχι, αφού δεν υπήρχε χρόνος για προετοιμασία. Το όχι θα ...κυριαρχούσε και φέτος, αν δεν αποφασίζαμε τελευταία στιγμή (άρα δεν υπήρχε ανάγκη προετοιμασίας!) μια παρέα 6 ατόμων να μαζευτούμε και να φάμε πίτσες.

Ένα υπέροχο δώρο γενεθλίων (χωρίς να το ξέρει) μου έκανε με όσα μου έγραψε για το πρόσφατο βιβλίο μου "Δικαιικές επιρροές στο πλαίσιο του Συγκριτικού Δικαίου", ο Καθηγητής Αθ. Γιαννόπουλος, μεγάλη μορφή στον χώρο του Συγκριτικού Δικαίου, στις ΗΠΑ.  Καθηγητής Συγκριτικού Δικαίου στο Tulane University Law School, ομότιμος πλέον, πάντα όμως εξαιρετικά "μάχιμος" νομικός, βασικός πρωτεργάτης των νομοθετικών επιλογών στη Λουιζιάνα. Μεταξύ των σπουδαίων έργων του είναι οι σχολιασμένες εκδόσεις του Αστικού Κώδικα της πολιτείας αυτής (θυμούνται οι φοιτητές μου - ελπίζω! - ότι η Λουιζιάνα, αντίθετα από τις υπόλοιπες πολιτείες, έχει Αστικό Κώδικα). Οι πιο πρόσφατες, που μου έκανε και αυτή τη φορά τη μεγάλη τιμή να μου στείλει, είναι: Louisiana Civil Code 2012 Edition, Volume I και Louisiana Civil Code 2014 Edition. Volume II (Edited by A.N. Yiannopoulos, Eason-Weinmann Professor of Comparative Law, Tulane University Law School).

Για τα λόγια του αυτά:

"I have read with much interest and benefit to myself your excellent volume on
Juridical Influences in the Framework of Comparative Law. In reality, your book is
composed of four thought provoking original essays on selected  fields of
comparative law.  Each of your four chapters is a jewel of distilled juridical
thinking. You ought to be proud of your work."

           
           τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ - είναι το λιγότερο που μπορώ να πω...
 

           Η μινιόν τούρτα που πήρα, έτσι για να κρατάμε τις παραδόσεις!








                             Στιγμιότυπα γιορταστικής ατμόσφαιρας!
                                  


















6 σχόλια:

  1. Πολύχρονη!!! Πάντα δημιουργική και υγιής! Συνεχώς γελαστή και ποτέ γελασμένη! Επικουρικά, κάθε επιθυμία σας, ευχή μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ, Κώστα!! Και επειδή κάποιες φορές συμβαίνει και το δεύτερο - διότι ως άνθρωπος επιμένω να είμαι καλοπροαίρετη -, απομονώνω ένα στίχο και τον "χρησιμοποιώ" λέγοντας πως ακόμα και όταν νομίζεις ότι έχασες, "θά'βγει η ήττα σου απάτη". Ο στίχος νομίζω ότι είναι του Ρασούλη και αναφέρεται στο θάνατο και στην αγάπη και λέει περίπου "παίξ'τα και τα δυο κι ας χάσεις, θά'βγει η ήττα σου απάτη" - στίχος μεγαλειώδης κατά τη γνώμη μου, που μεταφέρεται και γενικά σε όλη τη ζωή. Κάθε καλό!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά με όλες τις χαρές!!
    Θυμήθηκα και τη Λουϊζιάνα και τα μεικτά νομικά συστήματα...Ελένη Κατσιαούνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Επίσης κάθε καλό! Πολύ χαίρομαι για την ωραία ανάμνηση!

      Διαγραφή
  3. Πράγματι πολύ όμορφα λόγια. Και του χρόνου με υγεία :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Βίκυ! Τα καλύτερα εύχομαι, υγεία και χαρά!

      Διαγραφή