Translate

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Βιβλία και cd παντού...





Έχω απελπιστεί... δεν βρίσκω χώρο για τα καινούρια βιβλία και cd. Όλα στις βιβλιοθήκες είναι σε διπλές και τρίδιπλες σειρές. Π.χ. πίσω από cd βρίσκονται βιβλία αλλά και πίσω από κάποια βιβλία βρίσκονται cd - τα οποία έχουν γίνει απρόσιτα, προφανώς!




                           Με έπιασε η σουρεαλιστική μου διάθεση και άρχισα να πειραματίζομαι!!



Δεν μπορώ να καταλάβω πώς κάποιοι από αυτούς που επίσης λένε ότι αγαπούν τα βιβλία, τα έχουν τακτοποιημένα σε πανομοιότυπες στήλες και με αλφαβητική σειρά. Εγώ δεν μπορώ να ..υπερηφανευτώ για κάτι τέτοιο! Δεν νομίζω ότι θα το ήθελα, άλλωστε, θα μου φαινόταν πολύ βαρετό. Πάντως, όσο και αν φαίνεται απίθανο μέσα σε αυτό το χάος, ξέρω πολύ καλά πού είναι ποιο.




Η δισκοθήκη και η βιβλιοθήκη έχουν επεκτατικές διαθέσεις... Πρέπει να βρω κάποια λύση...



Νομίζω ότι θα μου άρεσε να σκηνοθετώ! Αυτό κάνω άλλωστε και στην καθημερινότητά μου, σκηνοθετώ τη ζωή μου...



Αυτή είναι στο δωμάτιο που υποθετικά είναι γραφείο - αν και εκεί είναι λιγότερα τα βιβλία, όπως είναι προφανές! Για να γίνουν αυτή η βιβλιοθήκη όπως και το γραφείο (έπιπλο) δίπλα λίγο λιγότερο φορτωμένα από χαρτί, πέρασα πάρα πολλές ώρες το καλοκαίρι, μαζεύοντας χαρτί για ανακύκλωση. Οι σακκούλες ήταν ατελείωτες....








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου