Translate

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Θάλασσα

Καλά που μου στέλνουν φωτογραφίες από τα μέρη που πήγαν διακοπές τα μέλη της συντροφιάς μας (των "χαμένων ποιητών"!) και βλέπω και εγώ - και εσείς, πλέον - την ομορφιά της χώρας μας.

Οι φωτογραφίες της ανάρτησης αυτής είναι της Βίκυς Καραγκούνη, από τις διακοπές της στη Σέριφο.



                              Καλά λένε πως είναι πανέμορφο νησί, το βλέπουμε ολοκάθαρα.



                                                  Προφανώς δεν είναι για κοσμικούς...



                                         "Πόσο πολύ σε αγάπησα εγώ μονάχα το ξέρω
                                         Εγώ που κάποτε σ' άγγιξα με τα μάτια της πούλιας
                                         Και με τη χαίτη του φεγγαριού σ' αγκάλιασα και χορέψαμε μες
                                                στους καλοκαιριάτικους κάμπους
                                         Πάνω στη θερισμένη καλαμιά και φάγαμε μαζί το κομμένο τρι-
                                                 φύλλι
                                         Μαύρη μεγάλη θάλασσα με τόσα βότσαλα τριγύρω στο λαιμό
                                                 τόσα χρωματιστά πετράδια στα μαλλιά σου.

                                                                              Νίκος Γκάτσος, "Αμοργός"




Αυτή η φωτογραφία, για κάποιο απροσδιόριστο λόγο, μου θυμίζει την εποχή που ήμουν φοιτήτρια.



                Να έχετε μια όμορφη, γαλάζια (πολύ αγαπημένο μου χρώμα), Κυριακή.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου