Translate

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Δικαιικές επιρροές στο πλαίσιο του Συγκριτικού Δικαίου


          Χάρηκα.... και συγκινήθηκα.... Το καινούριο μου βιβλίο.... Σήμερα το έλαβα.

                                           Το Συγκριτικό Δίκαιο είναι σκέτη γοητεία!!

                         Τα βιβλία μου είναι η ζωή που έζησα... και η ζωή που δεν έζησα...


                           Είναι αφιερωμένο στον αδελφό μου Γιώργο και στους φοιτητές μου.

Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον Παναγιώτη Σάκκουλα και γενικά στις εκδόσεις Σάκκουλα, για την τόσο όμορφη τεχνική επεξεργασία.


                                                Καλό μήνα σε όλες και σε όλους σας!!! 

8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια! Καλοτάξιδες οι ...επιρροές του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια και με πολλά ακόμη (πόσα πια θα μου πείτε...) "Όσα..." θα απαντήσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη χάνει κανείς τη χαρά της δημιουργίας, όσες αντιξοότητες και αν συναντά, αυτή είναι η ευχή μου.
      Σ'ευχαριστώ πολύ, Κώστα!

      Διαγραφή
  3. Καλοτάξιδο!! Θα φροντίσω να το προμηθευτώ!! Ελένη Κατσιαούνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή