Translate

Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Με τις καλύτερες ευχές μου!!!!

Με τις καλύτερες ευχές μου στους μεταπτυχιακούς φοιτητές του Τομέα Διεθνών Σπουδών, της περασμένης χρονιάς, που πριν λίγες μέρες ορκίσθηκαν.

Δυστυχώς αυτή τη χρονιά δεν κατάφερα να πάω στην ορκωμοσία. Έχουν πολλαπλασιασθεί οι υποχρεώσεις και έχει εκμηδενισθεί η οποιαδήποτε βοήθεια. Έτρεχα - μεταξύ άλλων... - για [εξαιρετική] διδακτορική μου φοιτήτρια, για την ώρα μου ακρόασης φοιτητών, για την προετοιμασία του μαθήματος που θα έκανα αργότερα στους αλλοδαπούς Erasmus φοιτητές.

Για να ...εξιλεωθώ αλλά και για να χαρώ, πήγα την επομένη το βράδυ στη συνάντηση που είχαν κανονίσει για να το γιορτάσουν. Οι φωτογραφίες είναι απόδειξη της χαράς!!

 Πρώτη ...σέρνει τον χορό η Μαρία, η γνωστή φωτορεπόρτερ των ΜΠΣ της περασμένης χρονιάς!


                           Γυαλίζουν λίγο τα μάτια μας, αλλά όχι επικίνδυνα, σας διαβεβαιώ!!


                                    Σταδιακά, μικραίνει ο αριθμός των απαθανατιζόμενων!!


Για το ευφυές της φωτογραφίας αυτής και το υπέροχο αποτέλεσμα, ευθύνεται ο Παατα! Είδα ότι είχε φωτογραφηθεί έτσι, μπροστά σε αφίσα που κάλυπτε την πόρτα μιας αποθήκης (την πόρτα που κράταγε η Ανθούλα, για να μη ...μας πέσει στο κεφάλι, όταν την άνοιξε ο υπάλληλος του απέναντι καταστήματος για να πάρει τι; θα σας γελάσω και δεν το θέλω!) και ξετρελάθηκα! Δίκιο δεν είχα;!


                                                       ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ!!!!


2 σχόλια:

  1. α κα Μουσταΐρα , σας ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές....και σας ευχαριστούμε που ήρθατε....η περυσινή χρονιά , και μιλώ εκ μέρους πολλών από εμάς, θα μας μείνει αξέχαστη .....( Σε περίπτωση που δεν φαίνεται πάλι το όνομα μου) , είμαι η ανθούλα
    Ανθούλα Κολιάδη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σας ευχαριστώ, Ανθούλα, από τα βάθη της καρδιάς μου!!! Εσείς όλοι και καθεμία και καθένας ξεχωριστά είναι που με κάνετε πάντα να νοιώθω ότι αξίζει η τόση κούραση κάποιες φορές... που με κάνετε να ξεχνάω την κακία των άλλων και να επιμένω ακόμα περισσότερο στο φωτεινό κομμάτι των ανθρώπων. Τις κάποιες φορές που ερχόμουν σε μάθημα πολύ κουρασμένη ψυχικά και σωματικά, καταφέρνατε να με κάνετε να φεύγω από το μάθημα γαλήνια και αισιόδοξη, αφού έβλεπα στα μάτια σας όρεξη να προχωράτε ουσιαστικά. Πολύ μελό έγινα, έ;!! Δεν πειράζει. Και λίγα λέω. Κάθε καλό.

      Διαγραφή