Translate

Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Χριστουγεννιάτικα ονειρα

Μακριά απο τον υπολογιστή μου για λίγες ημέρες, είχα ετοιμάσει δυο αναρτήσεις, αφου δεν έχω τη δυνατότητα να ανεβασω φωτογραφίες με το iPad μου.

Προσπαθώ να γεμισω τη ..φωτογραφική μου φαρέτρα με νέες φωτογραφίες δικές μου και σας στέλνω και πάλι τις ευχές μου με φωτογραφίες απο το διαδίκτυο, απο διάφορα μέρη του κόσμου.

Να περασετε όμορφα, να διαβάσετε όσα βιβλία δεν προλαβαινετε τις εργάσιμες ημέρες, να δείτε αγαπημένους φίλους, να πάτε στο θέατρο, στον κινηματογράφο, να ακούσετε υπέροχες μουσικές, να μην πάψετε να ονειρευεστε.

                                Να πραγματοποιηθούν τα Χριστουγεννιατικα όνειρα σας!!!


                                    Χριστούγεννα στο Λονδίνο - St Pancras railway station



               Van Gogh, Έναστρη νύχτα πάνω από τον Ροδανό, 1888 (Παρίσι, Musée d' Orsay)



          Χριστούγεννα στην Plaza Oriente - την αγαπημένη μου περιοχή στη Μαδρίτη
                                                          (φωτογραφία του JcDelgado)



                   Μια ποιητική Χριστουγεννιάτικη φωτογραφία από το Τουίτερ του Wirton Arvel











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου