Translate

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

26.3.2015 - Gerichtshof der Europäischen Union

Πέμπτη, 26 Μαρτίου, πρωί. Τόπος του συνεδρίου, το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΔΕΕ).

Μια πολύ όμορφη θέα του Λουξεμβούργου (μια σπάνια, πολύ σπάνια, ηλιόλουστη στιγμή...)



                                                   Αίθουσα συνεδριάσεων του ΔΕΕ.
    Ο Πρόεδρος του ΔΕΕ, ο Έλληνας Καθηγητής Βασ. Σκουρής, στον εναρκτήριο χαιρετισμό. Δίπλα του, ο Διευθυντής του Max-Planck-Instituts Luxemburg, Prof.Dr. Burkhard Hess.



Ομιλίες από τον Γερμανό Prof.Dr. Heinz-Peter Mansel, Universität zu Köln, και τον Άγγλο Alexander Layton, QC, London.



                                           Ξέρετε, η γνωστή μου μανία με τα ταβάνια...



                                        Λίγο μετά το τέλος της πρωινής συνεδρίασης.



Η είσοδος πρωτοκόλλου - για ιδιαιτέρως επίσημες εκδηλώσεις, δηλαδή. Με γοήτευσαν τα φώτα...



                                            Και άλλη μια εκδοχή φώτων και ανθρώπων...




Και άλλη μια εκδοχή του εαυτού μου! Και αν νομίζετε ότι είμαι νάρκισσος, απατάσθε!! Σχεδόν ποτέ δεν μου αρέσω στις φωτογραφίες που με βγάζουν. Ντρέπομαι πολύ να ποζάρω. Το καλύτερό μου είναι να με φωτογραφίζουν όταν δεν έχω καν πάρει είδηση ότι υπάρχει φωτογράφος, μόνο τότε δεν κάνω γκριμάτσες αμηχανίας!



           Η αδυναμία μου που λέγαμε, στα φώτα... Στο ΔΕΕ και αυτή η φωτογραφία


 Μην ανησυχείτε - ή, ανησυχείστε! -, θα υπάρξει και συνέχεια, φωτογραφική και κειμενική.

                                             Καλό υπόλοιπο Κυριακής, καλή εβδομάδα!!
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου