Translate

Κυριακή 8 Μαρτίου 2015

Καλή Κυριακή


Πολύ φορτωμένη αυτή η εποχή από δουλειά ... και πότε δεν είναι, θα μου πείτε...! Τα Σαββατοκύριακα τα περνάω σχεδόν όλα δουλεύοντας ακόμα περισσότερο από ό,τι μέσα στην εβδομάδα - απάνθρωπο, το ξέρω. Δεν έχω βρει όμως ακόμα λύση... Γραπτά πολλά για διόρθωση, κείμενα για βιβλία και συνέδρια, κλπ, κλπ. Όταν "ζορίζομαι" πολύ, είναι παρατηρημένο ότι αρχίζω (εγώ που διακρίνομαι για την αστυφιλία μου!) και φαντάζομαι βόλτες σε αγρούς!!!



Έκανα ένα διάλειμμα και βγήκα και περπάτησα μια ώρα και φωτογράφισα λουλούδια και γενικώς φυτά (τρελαίνομαι γι'αυτό), γύρω από το Ωδείο Αθηνών και στον κήπο του Βυζαντινού Μουσείου. Είναι απίθανο το πόσο ωραιότερα και από την πραγματικότητα φαίνονται, όταν εστιάζει κανείς σε λεπτομέρειές τους.



Χθες βράδυ είχα την πολύ μεγάλη χαρά να δω ακόμα μια φορά παράσταση του Nederlands Dans Theater. Είναι ασύλληπτης ομορφιάς (και τεράστιου προηγηθέντος μόχθου, είμαι σίγουρη) το θέαμα που παρουσιάζουν οι χορευτές και χορεύτριες αυτής της πιθανότατα καλύτερης στον κόσμο χορευτικής ομάδας. Για το τρίτο κομμάτι που είδαμε χθες, το "Stop Motion", δεν έχω λόγια...



https://www.youtube.com/watch?v=jghMvPVpYRY


                                                          Καλό υπόλοιπο Κυριακής


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου