Translate

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

April in Athens


Πληθαίνουν τα βιβλία στο γραφείο μου, στην Ακαδημίας... Οι βιβλιοθήκες είναι γεμάτες, οι καρέκλες είναι γεμάτες, το ..καλοριφέρ είναι γεμάτο (το ένα καλοριφέρ το έχω μονίμως κλειστό, διότι το χρησιμοποιώ ως ράφι - η στοίβα που βλέπετε αριστερά στο βάθος, είναι η πρώτη από τις 4 θρονιασμένες επάνω του), το πάτωμα επίσης έχει μερικές στοίβες, στο τραπέζι ίσα που χωράνε τα χέρια μου μπροστά στον υπολογιστή... Και άντε να σας πείσω μετά, ότι μου αρέσουν πολύ οι άδειοι χώροι.

Ούτε εμένα όμως με έχω πείσει μάλλον, αφού συνεχίζω να αγοράζω βιβλία με γεωμετρική πρόοδο και συνεχίζω να εκστασιάζομαι όταν λαμβάνω δώρα - πακέτα με βιβλία.

April in Paris - Ella Fitzgerald & Louis Armstrong:
https://www.youtube.com/watch?v=fCsNg6XB3dg



Την επόμενη Δευτέρα ξεκινάμε μαθήματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών και Erasmus. Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη θα έχουμε και τις εξετάσεις των υπόλοιπων - οκτώ - διπλωματικών, των μεταπτυχιακών φοιτητών της κατεύθυνσης ΙΔΔ και ΣΔ, της προηγούμενης χρονιάς.

                          Συνιστώ σε όλες και όλους ψυχραιμία. Όλα θα πάνε καλά.



April Song - Smooth Jazz Guitar:
https://www.youtube.com/watch?v=1IThA2jKddw
                                   



                                                                Χωρίς λόγια...!


        Δεν είναι δική μου αυτή η τελευταία φωτογραφία. Θα ήθελα, όμως, διότι δεν υπάρχει!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου