Translate

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Χρώματα της Άνοιξης

Σήμερα είναι λίγο γκρίζα η ημέρα... Ελπίζω να αλλάξει, ελπίζω να μην κρατήσει το γκρίζο...

Τα χρώματα της Άνοιξης τα λατρεύω. Τις αλλεργίες που προκαλεί, όχι και τόσο... Όταν ήμουν μικρή, κάθε άνοιξη πάθαινα αναφυλαξία από τα πεύκα και τις κάμπιες - δεν είμαι σίγουρη από ποιο από τα δύο. Τώρα, κάθε άνοιξη έχω ένα κάποιο αναπνευστικό πρόβλημα - όπως και πάρα πολλοί άνθρωποι.



                                         Όμως πάντα η άνοιξη ταυτιζόταν με την ελπίδα.




                                                    Και τα χρώματα βοηθάνε σ'αυτό.




Πήγα χθες στη "Πονηρή Αλεπουδίτσα", του Leos Janacek, στη Λυρική Σκηνή. Καταπληκτική παράσταση!! Σκηνικά και κοστούμια, ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!! Ένα παραμύθι για μικρούς και μεγάλους!!




Ένα ρόλο είχε και η παλιά μεταπτυχιακή φοιτήτριά μου, Ζωή Κάππου. Θαύμασα την κρυστάλλινη φωνή της και την απίστευτη σκηνική της άνεση. Το ίδιο την είχα θαυμάσει και στη "Φόνισσα", τη βασισμένη στο έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη συγκλονιστική όπερα του Γιώργου Κουμεντάκη.

Είμαι σίγουρη ότι θα θαυμάσω πολλές φορές και ακόμα περισσότερο στο μέλλον, τη Ζωή!!

http://www.nationalopera.gr/gr/event/i-poniri-alepouditsa/

                                                        Με ξετρέλαναν οι κότες!!



           Να έχετ(ουμ)ε ένα υπέροχο Σάββατο, γεμάτο όμορφες μυρωδιές και χρώματα.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου