Translate

Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Freiburg


Απο χθες είμαι στο Freiburg, για τη Γ.Σ. και συνέδριο της Vereinigung der Zivilprozessrechtslehrer. Επειδή δεν μπορω να αναρτησω φωτογραφίες μέσω iPad, είχα φροντίσει να αναρτησω φωτογραφίες στο blog μου απο προχθές και να έχω μισοετοιμη μια απλή, οπτική "διήγηση". Για τις φωτογραφίες απο το πανέμορφο Freiburg - πολλές - και για περιγραφή των τεκταινομενων εδω, αναμεινατε στο ακουστικό σας!

                                                       Ελλάδα - Κίνα - ΗΠΑ

Και επειδή το iPad μερικές φορές με εκνευριζει και δεν μπορω να κάνω κανονική ..δουλειά, αρχίζω με την περιγραφή της τελευταίας φωτογραφίας (δεν μου ανοίγει κανονικά η ανάρτηση, ώστε να το γράψω ακριβώς επάνω απο τη φωτογραφία), λέγοντας ότι είναι απο λιμανάκι του San Francisco - την έβγαλα τον Νοέμβριο του 2013.

Στο δρόμο προς τη Δεσκατη: έτσι περιέγραψε την κούκλα φωτογραφία ο Σπύρος Ορφανος, ο οποίος μου την έστειλε.



Κίνα - ο ...φωτογράφος είναι ο ίδιος με εκείνον που είχε βγάλει τις φωτογραφίες στην Κίνα, τις οποίες έβαλα στην προηγούμενη ανάρτηση.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου