Translate

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

Sûretés dans le cadre d'une faillite internationale

Η υπέροχη Sagrada Familia, στη Βαρκελώνη - και πάλι! Έχω πολλές όψεις της, σας προειδοποιώ! Τώρα που το σκέπτομαι όμως, θα έπρεπε (και θέλω) να ξαναπάω και, μεταξύ άλλων, να τη φωτογραφήσω και πάλι, πολλαπλώς, διότι στα χρόνια που πέρασαν από το 1997 (...) έχει προχωρήσει - όπως λένε - η αναστήλωσή της. Οπότε θα μπορούσα να κάνω καινούριες ενδιαφέρουσες λήψεις!


Στη δεκαετία του '90 παραμένοντας, ένα κείμενό μου γαλλικό, εισήγησή μου στο συνέδριο της Académie Internationale de Droit Comparé/International Academy of Comparative Law, στο Bristol, το 1998.  Δεν είχα πάει, είχα μόνο στείλει την (εθνική) εισήγησή μου στη γενική εισηγήτρια, οπότε δεν έχω φωτογραφίες να σας δείξω από την πόλη αυτή.
Ένα θέμα "καυτό" και πάάάάρα πολύ δύσκολο: Εμπράγματες ασφάλειες και προνόμια στο πλαίσιο διεθνούς πτώχευσης. Να το απολαύσετε, χλωμό το βλέπω! Μπορεί όμως να σας φανεί χρήσιμο.







Και στον ευρύτερο χώρο του Ηνωμένου Βασιλείου μένοντας, μια "οικογενειακή φωτογραφία" από τη Γενική Συνέλευση της Commission Internationale de l'Etat Civil, στο πανέμορφο Εδιμβούργο (και στο πανέμορφο ξενοδοχείο στο οποίο μέναμε), το 2004.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου