Translate

Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

Θεϊκά και ανθρώπινα ίχνη στη φύση

Αυτή και αν είναι ..συγκριτική, πολυεθνική, πολυπολιτισμική ανάρτηση!!

Η γέφυρα του Μοστάρ - φωτογραφία υπέροχη, που μου έστειλε σήμερα ο Σουηδός συνάδελφος και καλός φίλος Rolf Dotevall (έχετε δει και σε προηγούμενες αναρτήσεις άλλες όμορφες φωτογραφίες που μου έχει στείλει) από το πρόσφατο ταξίδι αναψυχής του στις περιοχές εκείνες.


Άρθρο της Ισπανικής El País, για το φεστιβάλ μουσικής και χορού του Ravello - ένα από τα σημαντικότερα της νότιας Ιταλίας - και για τις προσωπικότητες των διαφόρων τεχνών που συνέδεσαν το όνομά τους με την περιοχή εκείνη (όπου είναι και το διάσημο κοσμοπολίτικο Αμάλφι).

                      Τα τοπία στις φωτογραφίες είναι από αυτά που σου κόβουν την ανάσα!!


http://cultura.elpais.com/cultura/2014/07/19/actualidad/1405781407_534106.html



Πολλά (πάρα πολλά...) καλοκαίρια της ζωής μου, που τα πέρασα διαβάζοντας και γράφοντας, χωρίς καθόλου διακοπές, αστειευόμουν (κυρίως στον εαυτό μου!) λέγοντας πως αντί να περνοδιαβαίνω (!) στην Κόστα Αμαλφιτάνα, βασανιζόμουν δουλεύοντας. Δεν ξέρω γιατί μου είχε κολλήσει ειδικά η περιοχή αυτή!

Το 2006, Οκτώβριο, είχα προσκληθεί ως εισηγήτρια σε διεθνές συνέδριο στο Πανεπιστήμιο του Salerno, πόλης δίπλα στην περιοχή αυτή.

http://elinamoustaira.blogspot.com/2013/09/famiglia-e-diritto-convengno-in-salerno.html

Εκεί μου μίλησαν και για το φεστιβάλ αυτό (που γίνεται τέλος καλοκαιριού), επειδή ήξεραν ότι με μαγεύουν κάποια τέτοια μουσικά φεστιβάλ (όπως του Salzburg, όπου είχα την τύχη στη ζωή μου να πάω δύο φορές). Δεν είχα χρόνο να συνεχίσω το ταξίδι (μονίμως τρέχω, τι κακό κι αυτό!), όμως πήρα μια μακρινή εικόνα της υπέροχης ακτογραμμής, όταν με πήγαν με αυτοκίνητο στο αεροδρόμιο της Νάπολης.

Το "ενδιαφέρον" είναι πως ακόμα μου κεντρίζει το ενδιαφέρον η περιοχή αυτή. Ελπίζω να πάω κάποια στιγμή στη ζωή μου.

Ας κλείσω,

οπτικά, με Ναυπλιώτικες δάφνες! Δεν μου βγήκε πολύ ωραία η φωτογραφία (Παρασκευή πρωί), είχε πολύ ήλιο και φαίνεται σαν σκόνη επάνω στο χρώμα. Παραμένει όμως όμορφη η δάφνη!


ηχητικά, με μπαρόκ μουσική της Λατινικής Αμερικής. Anaustia, οι ρίζες είναι στην Ιησουιτική αποστολή στην περιοχή της Βολιβίας, τον 17ο αιώνα.

https://www.youtube.com/watch?v=UfPe4SObDUU&feature=youtu.be

(συγγνώμη σε όσους διάβασαν την ανάρτηση και δεν βρήκαν τη μουσική.. η αφηρημάδα μου φταίει!!)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου