Translate

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

IAPL Seoul Conference, 1-4 October 2014 - Constitution and Proceedings

Χθες βράδυ, αργά, επιτέλους ολοκλήρωσα και έστειλα την εισήγησή μου στη Νότια Κορέα. 1-4 Οκτωβρίου 2014 θα γίνει εκεί συνέδριο της International Association of Procedural Law, με γενικό θέμα: "Constitution and Proceedings". Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα στο κατωτέρω link:

http://www.iaplaw.org/index.php/en/forthcoming-activities-and-events/39-iapl-seoul-conference-constitution-and-proceedings

Αρχές του χρόνου, μου έκανε τη μεγάλη τιμή η συνάδελφος Sun Ju Jeong, Dr. iur., Καθηγήτρια Αστικού Δικονομικού Δικαίου στο Πανεπιστήμιο της Seoul, να μου ζητήσει να γράψω την εθνική, Ελληνική εισήγηση, στο θέμα στο οποίο είναι η ίδια Γενική Εισηγήτρια: "The Right to an Effective Enforcement and State Responsibilities (including Transnational Aspects".

Όλοι λένε πως η Νότια Κορέα είναι πανέμορφη! Δεν έχω προσωπική άποψη, είθε να αποκτήσω!

Αν δεν έχετε δει την ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Κορεατική ταινία "Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας ...και πάλι Άνοιξη", χάνετε!! Θεωρώ ότι είναι μία από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει στη ζωή μου. Πάρτε μια ιδέα:

https://www.youtube.com/watch?v=RBDZy1_DTpk

                                    Φωτογραφία από την ταινία - τα υπέροχα ιδεογράμματα!

Και για να ...γιορτάσω ότι το άντεξα κι αυτό(!) - ας είμαστε ευγνώμονες στη ζωή -, λίγος οπτικός χορός, από άλλες περιοχές του κόσμου. Η σύγκριση (δηλαδή η ανεύρεση ομοιοτήτων και διαφορών και του γιατί αυτών) είναι παντού!!

                                Auguste Renoir, έργο στη National Gallery, Washington D.C.


Δείτε εκπληκτική κίνηση! Προθέρμανση της υπέροχης - ίσως της καλύτερης κλασσικής μπαλαρίνας στον κόσμο, στην εποχή που διανύουμε - Svetlana Zakharova.

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A_P_s9wRB6k


"The White Ballet", έργο του Everett Shinn, στο Smithsonian American Art Museum, Washington D.C.



Ας κλείσω αυτή την ανάρτηση με μια, κατά τη γνώμη μου, τέλεια υπόκλιση - από τη Svetlana Zakharova. Νομίζω ότι ήταν από παράσταση προς τιμή της Maja Plisetskaja. Η φωτογραφία είναι του Gene Schiavone (όπως γράφεται επάνω στη φωτογραφία)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου