Translate

Τρίτη 7 Ιουλίου 2015

"Ρήσος", τραγωδία(;) του Ευριπίδη(;)


Από τα πιο ευχάριστα αυτών των ημερών: η παράσταση που ετοίμασε η εκπληκτική Κατερίνα Ευαγγελάτου, με βάση τον "Ρήσο" του Ευριπίδη. Χθες αγόρασα εισιτήριο για μεθαύριο.

Η παράσταση ανεβαίνει στο Λύκειο του Αριστοτέλη. Η φωτογραφία είναι από μακέτα με τον ειδικό φωτισμό της παράστασης.




Για τα ερωτηματικά που έχω στον τίτλο της ανάρτησης, διαβάστε την πολύ ωραία συνέντευξή της που δημοσιεύτηκε σήμερα:

https://www.efsyn.gr/arthro/mesa-ston-zofo-den-diloneis-aisiodoxos




Η κοπέλα είναι φοβερά ταλαντούχα!! Το έχω ξαναγράψει, τουλάχιστον μια φορά (πέρσι, που είχα δει τον "Ιδομενέα"), έχω δει τις περισσότερες παραστάσεις που έχει ανεβάσει. Ενθουσιάζομαι με ανθρώπους που έχουν τεράστιο ταλέντο και τεράστια περιέργεια για το παρακάτω της ζωής τους.

Να είναι καλά, να έχουμε να περιμένουμε περισσότερα διαμαντάκια σαν αυτό που είμαι σίγουρη ότι θα παρακολουθήσω.

Και επειδή όλες αυτές οι μέρες έχουν ένα ζόφο, είπα να σας δείξω το τρέιλερ μιας παλιάς ταινίας που είχε κάνει θραύση. "Εντιμότατοι φίλοι μου", Amici miei. Απίστευτο γέλιο (ιδιαίτερα η σκηνή με τα χαστούκια στον σιδηροδρομικό σταθμό είναι κορυφαία!), αν δεν την έχετε δει, ψάξτε να τη βρείτε. Χρειάζεται λίγο γέλιο η ζωή μας...

Amici miei
https://www.youtube.com/watch?v=RPyyNaYpqf8



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου