Translate

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Μαδρίτη, 4-6 Απριλίου 2011, Διεθνές Συνέδριο Οικογενειακού Δικαίου

4-6 Απριλίου 2011 είχε γίνει ένα πολύ ωραίο και πολύ πλούσιο από εισηγήσεις διεθνές συνέδριο στην αγαπημένη μου Μαδρίτη, με γενικό τίτλο "Filiación, patria potestad y relaciones familiares en las sociedades contemporáneas". Το είχαν οργανώσει από κοινού, το Universidad Nacional de Educación a Distancia (Departamento de Derecho Civil) και το Instituto de Desarrollo y Análisis del Derecho de Familia en España. Είχα τη χαρά και την τιμή να είμαι και εγώ εισηγήτρια, με θέμα "Convenio de 2007 sobre cobro internacional de alimentos" - δηλαδή μίλησα για τη Σύμβαση της Χάγης 2007 για τη διεθνή είσπραξη διατροφής τέκνων και άλλων μελών οικογένειας και το Πρωτόκολο για το εφαρμοστέο δίκαιο σε υποχρεώσεις διατροφής. Ο πρώτος τόμος των εισηγήσεων θα εκδοθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και θα ακολουθήσουν άλλοι 2 ή 3! Οι Ισπανοί είναι καταπληκτικοί άνθρωποι, αλλά μιλάνε ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ στα συνέδρια! Το ίδιο και οι Ιταλοί, παρεμπιπτόντως! Ήταν και πολλές οι εισηγήσεις, οπότε επόμενο ήταν να μην "χωράνε" σε έναν τόμο. Τους ρώτησα χθες μήπως είχαν φωτογραφίες από το συνέδριο, αλλά μου έστειλαν κάτι καλύτερο: την ηλεκτρονική διεύθυνση όπου μπορείτε - όσοι μιλάτε ισπανικά... οι άλλοι, καιρός να μάθετε! - να ακούσετε και να δείτε τους εισηγητές. Η δική μου εισήγηση είναι στην αρχή της τρίτης ημέρας του συνεδρίου.

 http://teleuned.uned.es/teleuned2001/directo.asp?ID=1166&Tipo=A

Μόλις μου έστειλαν μια φωτογραφία από την τελευταία ορκωμοσία των μεταπτυχιακών φοιτητών. Θα έπρεπε να τους ...τιμωρήσω που άργησαν να μου τη στείλουν, αλλά τέλος πάντων! 

Sequel, λοιπόν, προηγούμενης ανάρτησης με αγαπημένους φοιτητές - και πάλι και πάντα!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου