Translate

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Είθε να είναι όμορφη και ΦΩΤΕΙΝΗ η καινούρια χρονιά!


Σήμερα μου έστειλε ο Κώστας (Λεϊμονής) τις φωτογραφίες της παρέας του μεσημεριού της παραμονής Πρωτοχρονιάς. Πήγα με αγαπημένους παλιούς φοιτητές μου, για καφέ, στο A for Athens, και είχαμε την τύχη να είμαστε δίπλα στη τζαμαρία και να βλέπουμε το υπερθέαμα της πλατείας Μοναστηρακίου!



Με τον Σπύρο (Ορφανό), εξαιρετικό πρώην μεταπτυχιακό φοιτητή μου και νυν στρατευμένο νιάτο!

H Μαρία (Κώτση), πρώην εξαιρετική μου φοιτήτρια και νυν και αεί γλυκειά νομικός, που, εκτός των άλλων, διαπρέπει και σε moot courts, και o Κώστας (Λεϊμονής), πρώην φοιτητής μου, απόφοιτος μεταπτυχιακού στο Humboldt Universität και συχνά βραβευμένος λογοτέχνης!


Είδα την Παρασκευή τους "Δανειστές" του Strindberg, στο υπέροχο - αρχιτεκτονικά και όχι μόνο - Θέατρο Νέου Κόσμου, στη μικρή, οικογενειακής ατμόσφαιρας, αίθουσα και μου άρεσε πάρα πολύ! Υπήρξα ανέκαθεν θαυμάστρια του Σουηδού δραματουργού, όμως το έργο αυτό δεν το ήξερα. "Σκληρός" στις ανθρώπινες "ακτινογραφίες" του, όμως τόσο εύστοχος...

Ένα ΠΟΛΥ αγαπημένο μου τραγούδι του Χρήστου Θηβαίου, που το είχα ξεχάσει και το άκουσα πριν μερικές ώρες στο ραδιόφωνο:
http://www.youtube.com/watch?v=fNJcKmk06E0

Είδα ότι βασίζεται σε Σουηδικό λαϊκό τραγούδι και, ως ...γνήσια εκπρόσωπος των Συγκριτικών νομικών σπουδών αλλά και γενικώς των Συγκριτικών μελετών, το έψαξα!
Ακούστε λοιπόν και το Σουηδικό πρωτότυπο:
http://www.youtube.com/watch?v=bWjCblSlO_8


2 σχόλια: