Translate

Σάββατο 24 Μαΐου 2014

La vie en rose

Μια ανάρτηση στα ροζ!!! Για να ευχαριστήσω όλες και όλους σας, για την αγάπη και τη φιλία σας, τα πιο σπουδαία πράγματα στη ζωή.

Πριν λίγες μέρες, στο αγαπημένο μου καφεμπαράκι, στο Hotel Chelsea. Δίπλα μου κάθεται ο Γιώργος, "φωτογράφος" είναι η Βίκυ, παλιοί προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές μου, όπως και αυτοί που δεν φαίνονται στη φωτογραφία. Το κολιέ με τις ροζ μπαλίτσες και τη γάτα είναι παλαιότερο δώρο του Ιάσονα (του φοβερού γιου της Τόνιας και του Γιώργου!). Η ροζ πασμίνα είναι δώρο της Μαρίνας. Το μπλουζάκι (μέσα στα ροζ!) είναι παλαιότερο δώρο της Βίκυς.


Παλαιότερη φωτογραφία-δώρο του Lalo (ίσως την έχω αναρτήσει και άλλη φορά, αλλά δεν πειράζει)

Αυτή τη φωτογραφία (όχι δική του) μου την είχε στείλει παλιά, ο αδελφός μου, ο Γιώργος (πολύ συχνό το όνομα στην ανάρτηση!!). Όταν είναι στις καλές του, έχει πλάκα!! Περιττό να σας πω ότι σκάω στα γέλια κάθε φορά που βλέπω τη φωτογραφία αυτή!!

Και μια υπέροχη ροζ-μωβ φωτογραφία χορού (καιρό έχω!!), που τη βρήκα σήμερα σε αμερικάνικη εφημερίδα - New York City Ballet, Walpurgisnacht.



                  Έτσι όπως έχω ...καταντήσει, θα με πάρει ο ύπνος και μένα κάπως έτσι!!!!

                                  ή κάπως έτσι!!! (κι αυτή, ο αδελφός μου την έχει στείλει!!)


(και ναι, το παραδέχομαι, έχω αδυναμία στις γάτες και στις αστείες φωτογραφίες τους - αν θελήσετε να μου στείλετε κάποια τέτοια, θα είναι λίαν ευπρόσδεκτη!!!)

                                                          Καλό Σαββατοκύριακο!!!!!

2 σχόλια:

  1. Pretty in pink!!! Να είστε πάντα καλά & να ζείτε τόσο όμορφες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα! Ο Ιάσονας έχει ενθουσιαστεί που έγινε "διάσημος" στο διαδίκτυο -απολαμβάνει τα φωτα της κάμερας σε πλήρη αντίθεση με τους γονείς του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή