Translate

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου: Στο δρόμο για το Örebro

Τις πρώτες 6 φωτογραφίες της ανάρτησης, τις έβγαλα μέσα από το πούλμαν, από το αεροδρόμιο προς το Örebro. Και πάλι καλά που δεν βγήκαν με μεγάλη θαμπάδα από τα τζάμια και την ταχύτητα του πούλμαν...






                           Οι μαύρες κουκκίδες που βλέπετε, είναι άλογα μαύρα, πανέμορφα!!



                                                            Λατρεύω τις λίμνες...









Έφθασα στην πόλη την ώρα του δειλινού. Από τον σταθμό των λεωφορείων πήγα με τα πόδια στο ξενοδοχείο. Οι επόμενες φωτογραφίες "ακολουθούν τα βήματά μου" εκείνης της ημέρας.

                                                               Χωρίς λόγια...






Για το κάστρο θα σας πω όταν τα μάθω και εγώ! Είναι στο κέντρο της πόλης. Μας είπε λίγα λόγια και με μορφή παραμυθιού, μια - μάλλον - ηθοποιός, χθες το βράδυ, στο επίσημο δείπνο του συνεδρίου που έγινε μέσα στο κάστρο αυτό, αλλά δεν είχαν πολλές λεπτομέρειες. Είναι επιβλητικό ως κτίσμα. Ξεχάστε όμως ό,τι ξέρετε από πολυτελή κάστρα. Οι Σουηδοί ποτέ δεν ήσαν της πολυτέλειας. Δεν είναι τυχαία η απλότητα και η καθαρότητα των γραμμών των Σουηδικών επίπλων που είχαν γίνει στη μόδα τη δεκαετία του 1960.



Μάλλον δημοτικό μέγαρο - δεν είμαι σίγουρη ακριβώς για τις υπηρεσίες που στεγάζονται εκεί.



Αυτό μου άρεσε πολύ αλλά δεν ξέρω τι ακριβώς είναι! Μάλλον κάποιο έργο τέχνης μέσα στην πόλη.



Λίγο πιο δεξιά στη φωτογραφία (δηλαδή, εκεί που δεν φαίνεται!!), είναι το ξενοδοχείο στο οποίο έμενα.



Αντί να κοιμάμαι για να καλύψω όλες τις ώρες ύπνου που μου λείπουν και για να συνέλθω από την πυκνή παρακολούθηση του συνεδρίου και το μάλλον μεγάλο και πολυποίκιλτο (από πλευράς μεταφορικών μέσων!) ταξίδι, πάλι κολλημένη στην οθόνη του υπολογιστή μου είμαι...

                                                     Καλό βράδυ, όνειρα γλυκά!!


Υ.Γ. Τα του συνεδρίου θα συνεχισθούν. Τον νου σας!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου