Translate

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Σταγόνες τέχνης




Αύριο, στο Μέγαρο Μουσικής, συναυλία με τον καταπληκτικό βιολονίστα Λεωνίδα Καβάκο:

http://www.megaron.gr/default.asp?pid=5&la=1&evID=2773

(μην μπείτε στον κόπο να ψάξετε για εισιτήρια, έχουν εξαντληθεί!!)

Σήμερα, στην Εφημερίδα των Συντακτών έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξή του. Δυστυχώς δεν έχει ακόμα αναρτηθεί ηλεκτρονικά, ώστε να σας δώσω το λινκ.

Δείτε την ιστοσελίδα του Καβάκου:

http://leonidaskavakos.com/el



Τα βιολιά στις φωτογραφίες είναι Stradivarius - η δεύτερη φωτογραφία είναι από το βασιλικό παλάτι στη Μαδρίτη.

"Ο νόμος της αγοράς", η ταινία που θέλω ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να δω. Ο Vincent Lindon είναι ασύλληπτος ηθοποιός!



https://www.youtube.com/watch?v=jMxpbsCQHKw


Σοφία Κουκουλά, "Πέντε κεράσια στο μωσαϊκό", Μωβ Σκίουρος, Αθήνα 2015, σ. 51:

                                                                    ΥΠΟΣΤΕΓΟ

                              Εγώ στα ξερόχορτα θα αναπνέω. Θα παίρνω ζωή από το
                              τότε. Εγώ μια ώρα θα ξαποσταίνω. Μονάχα. Ύστερα θα
                              φυσώ το καράβι για το νησί των ελιγμών. Εγώ μια λέξη
                              θα σου πω. Δεν είμαι εγώ. Μα σαν ανταμώσουμε σε μιας
                              τυχαίας αυλής το υπόστεγο. Ενώ θα βρέχει. Ένα φιλί θα
                              κλέψω από το στόμα σου. Το ξαφνικό. Κάπως έτσι φιλου-
                              μένη και ξαφνιασμένη θα γίνω αυτό που γύρευα. Μια φορά
                              κι έναν καιρό. Εγώ.



Καλό Σαββατοκύριακο. Και οι άντρες να προσέχετε τι απαντάτε στις ερωτήσεις των γυναικών!!

Μερικές φορές (ίσως από αμηχανία, ίσως όμως και λόγω ...ιδιόρρυθμου χαρακτήρα) τα λόγια σας δεν διακρίνονται από τακτ... για να το θέσω ευσχήμως!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου