Translate

Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Να πω καλή αρχή;

Ανακοινώθηκε ότι αύριο, 9 Δεκεμβρίου. αρχίζουμε μαθήματα. Εύχομαι όλα να πάνε καλά.

Ξαφνικά, εκεί που ανησυχούσα για το αν θα μπορώ να μιλήσω καθαρά αύριο στην ημερίδα, στον ΔΣΑ, λόγω της ίωσης που μου έχει ..φράξει την ανάσα, ανησύχησα επίσης για το πώς θα ..διακτινιστώ ώστε να κάνω και το μάθημα του Συγκριτικού Δικαίου. Θα προσπαθήσω να βρω μια λύση. Αν όντως ανοίξει το κτίριο και κάνουμε μαθήματα, θα είμαι στην αίθουσα στις 5 και θα δώ πώς θα το κανονίσω. Είτε θα ..πάρω μαζί μου, στον ΔΣΑ, τους φοιτητές που θα έρθουν, είτε θα φύγω νωρίτερα, αφού συνεννοηθώ με τους φοιτητές για αναπλήρωση της χαμένης ώρας. Μην ανησυχείτε, καλώς εχόντων των πραγμάτων δεν πρόκειται να χάνουμε μαθήματα, είμαι ...του καθήκοντος!! (μήπως πρέπει να ανησυχήσετε γι'αυτό;! Αστειεύομαι, εντάξει).

Καλή εβδομάδα, καλά να είμαστε όλοι. Στολίσατε, φαντάζομαι, για τα Χριστούγεννα. Εγώ το μόνο που στόλισα λίγο, είναι το πιάνο μου! Δηλαδή, το πιάνο μου μεταλλάχθηκε προσωρινά σε λατέρνα!!
       (η βενετσιάνικη μάσκα είναι πάντα εκεί, δίπλα στη μεταξοτυπία του εκπληκτικού Π. Τέτση)



Αγαπώ πολύ τα Χριστούγεννα και όλο τον Δεκέμβριο, γενικά. Έχει και πολλές γιορτές, γενικά έχει κάτι χαρμόσυνο, παρά την πραγματικότητα που συχνά-πυκνά κάνει τα πράγματα λίγο ζοφερά...

Παρά το ότι προτιμώ την πόλη τα Χριστούγεννα, πέρσι πήγα οργανωμένη εκδρομή (χωρίς να πολυθέλω - για να είμαι ακριβής, δηλαδή, γκρίνιαζα αρκετά στην αρχή, όμως τελικά ήταν πολύ όμορφα) Δελφούς, Αράχωβα, Ναύπακτο, Γαλαξίδι. Μείναμε οι μισοί στο Αμαλία των Δελφών και οι υπόλοιποι σε ένα ξενοδοχείο μέσα στην Αράχωβα. Μπορώ να πω χωρίς δισταγμό, ότι ξετρελάθηκα με την αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου Αμαλία και με τους χώρους και με τη θέα του! Ένα δείγμα της θέας - φαίνεται η Ιτέα, στο βάθος - βλέπετε στη φωτογραφία.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου