Translate

Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Museums

Κυριακή: άλλοι πάνε βόλτες, άλλοι δουλεύουν, άλλοι απλώς ξαπλώνουν από πολυθρόνα σε πολυθρόνα! Όποιοι με ξέρουν, καταλαβαίνουν ότι η τρίτη εναλλακτική μου είναι σχεδόν απεχθής...





Επειδή δεν είχα ώρες για βόλτα, σας προσκαλώ σε μια άλλη, εικονική βόλτα: να μπούμε και να ανεβούμε μαζί στο κουκλίστικο αυτό μουσειάκι - Poldi Pezzoli - στη via Manzoni, στο Μιλάνο.





Το είχα πρωτοεπισκεφθεί το 2007, όταν ήμουν εκεί για συνέδριο για τη διεθνή προστασία πολιτιστικών αγαθών. Χρωστάω την "ανακάλυψη" αυτού του μαγευτικού χώρου στον Norman Palmer, ο οποίος με είχε καλέσει να το επισκεφθώ μαζί του, διότι είχε ακούσει πολύ καλά λόγια.









Ξαναπήγα και πριν δυο εβδομάδες, όταν ήμουν στο Μιλάνο για τη συνάντηση της European Society of Construction Law. Ήταν όσο ωραίο το θυμόμουν. Μάρτυρας το πολύτιμο iPad μου!






Όπως έχω ξαναπεί, γράφω για συλλέκτες και μουσεία, συλλέγω βιβλία για συλλέκτες, αλλά αυτή είναι και η μόνη "συλλογή" που με ενδιαφέρει προσωπικά: τα βιβλία για αυτούς. Δεν έχω καμία συλλεκτική ανάγκη/μανία και δεν θα μπορούσα να ζω περιστοιχισμένη από τόσα αντικείμενα, αυτά μιας συλλογής. Μου αρκεί να τα θαυμάζω αλλού, βλέποντάς τα. Δεν έχω ιδιαίτερα ενισχυμένο το αίσθημα της ιδιοκτησίας.








Σ'αυτό το μουσείο δεν πήγα. Το φωτογράφισα απλώς, στη διάρκεια μιας βόλτας λίγο πριν φύγω για το αεροδρόμιο. Μου άρεσε πολύ το κτίριο. Μου έμεινε η απορία για το περιεχόμενό του...


Δείτε αυτό το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ βιντεάκι: ασύλληπτη χορογραφία και παράξενο θέαμα! Όταν το δείτε, θα καταλάβετε τι εννοώ. Το "ψάρεψα" από το facebook της Χοροκίνησης (https://www.facebook.com/chorokinisi?ref=stream), της σχολής χορού στην οποία πάω.

https://www.facebook.com/video.php?v=868708246491837&set=vb.320245458004788&type=2&theater





Το ξέρω ότι μάλλον προοριζόταν για ζωμό, αλλά πολύ θα μου άρεσε να την είχα ως κούπα καφέ!!!


Το είχα ακούσει πριν κάποια χρόνια στο ταξί που με πήγαινε από το ξενοδοχείο στο αεροδρόμιο, κάπου στην Ευρώπη, για να γυρίσω στην Ελλάδα. Και με είχε κάνει κομμάτια...  Τι μου ήρθε και το θυμήθηκα τώρα... Ίσως γιατί την προηγουμένη της αναχώρησής μου από εκεί, είχε ολοκληρωθεί η πολιτικοεπιστημονική συνάντηση με δεξίωση σε ένα πολύ ωραίο μουσείο μοντέρνας τέχνης.

https://www.youtube.com/watch?v=Lav7ycMQa00



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου