Translate

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2015

Καλοκαίρι και καταχνια


Αυτός είναι ο τίτλος ενός θεατρικού έργου του Tennessee Williams - όχι απαραίτητα η διάθεση μου!

Απλώς ήταν το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό,όταν σκεφτόμουν τον τίτλο της ανάρτησης αυτής.

Ίσως επειδη κάνει πολλη ζέστη και ακόμα και η θάλασσα που βλέπω, εδω που είμαι τώρα, στην παραλία του Ναυπλίου (οπου έρχομαι τα πρωινά για να ..σερφάρω διαδικτυακα), έχει μια αχλυ λίγο μελαγχολική...

Οι φωτογραφίες είναι απο το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Η πρώτη, είναι ένα έργο απο τα διαγωνιζόμενα για το βραβείο ΔΕΣΤΕ. Αυτο μου άρεσε περισσότερο γι' αυτο το φωτογραφισα την Παρασκευή. Δυστυχώς δεν σημείωσα το όνομα του/της δημιουργού.




Media and Arts Law Review: το τεύχος που μόλις εκδόθηκε ειναι αφιερωμένο στο Game of Thrones!

http://www.law.unimelb.edu.au/cmcl/publications/media-and-arts-law-review/2015-volume-20/issue-21




"Ώσπου μια νύχτα παραμέρισα τη ζωή μου και βρήκα το ωραίο ρόδο
που μου είχαν υποσχεθεί"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου