Translate

Κυριακή 23 Αυγούστου 2015

Picturesque pictures of The Netherlands

Και η [φωτογραφική] σειρά της Θεοδώρας Μώρου, μεταπτυχιακής μου φοιτήτριας η οποία παρακολούθησε τα θερινά μαθήματα Ιδιωτικού Διεθνούς Δικαίου της Hague Academy of International Law (https://www.hagueacademy.nl/).

Όπως το περίμενα, επέστρεψε ενθουσιασμένη από την όλη εμπειρία - μαθήματα, συνθήκες ζωής, παρέα με παιδιά από όλον τον κόσμο. Ακριβώς ό,τι είχα νοιώσει και εγώ όταν είχα παρακολουθήσει τα μαθήματα αυτά (σας τα έχω περιγράψει σχετικά, σε μια από τις πρώτες αναρτήσεις).

Πήγαν - όπως μου είπε - και εκδρομή σε κάποια πανέμορφα χωριά της Βόρειας Ολλανδίας. Από εκεί και οι τρεις φωτογραφίες.

Αυτή η φωτογραφία με ξετρέλανε!! Ένα ποδήλατο, στολισμένο με λουλούδια, στο Edam.



                                                       Ηλιοβασίλεμα στο Marken.



                                    Ένας σούπερ σκυλάκος επάνω σε σκάφος, στο Volendam.



Υδρόγειες σφαίρες σε εγκαταλελειμμένο κτήριο στο Amsterdam. Δικαιολογημένα γοητεύθηκε η Θεοδώρα από το παράδοξα όμορφο αυτής της εικόνας!



             Η Θεοδώρα (πρώτη δεξιά) με συμμαθήτριες/φίλες της από Ιταλία και Βραζιλία.

Όπως βλέπω στη φωτογραφία, κάποιοι άλλοι Βραζιλιάνοι (φοιτητές της Ακαδημίας, προφανώς) φωτογραφίζονται στην είσοδο του κτηρίου κρατώντας τη σημαία της χώρας τους! Αναρωτιέμαι αν το έκαναν εν όψει των Ολυμπιακών Αγώνων που θα γίνουν εκεί το 2016.


Βλέποντας το κτήριο και την παρέα των παιδιών, είναι σαν να μην έχει περάσει ούτε μια ημέρα από όταν είχα πάει και εγώ...

  Να είστε καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να μη διώχνετε την αγάπη, είναι πολύτιμη.



(Ο αξεπέραστος) Eric Clapton, "Layla": https://www.youtube.com/watch?v=0WUdlaLWSVM

Λατρεύω αυτό το τραγούδι (και τη φωνή του Clapton, εννοείται) από όταν ήμουν 20 χρονών. Είμαι σταθερός άνθρωπος!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου