Translate

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Comparazione e diritto civile

Όπως σας είχα πει σε προηγούμενη ανάρτηση, Ιταλοί συνάδελφοι μου είχαν ζητήσει να αναρτήσουν το κείμενό μου "Dance et Droit" στο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ και εξαιρετικά πλούσιο blog τους:
http://www.comparazionedirittocivile.it/
Έχουμε πει ότι η Ιταλία έχει τεράστια ιστορία και φήμη, όσον αφορά στο Συγκριτικό Δίκαιο.

Εννοείται ότι χάρηκα πάρα πολύ για την τιμή! Και βλέπω ότι αναρτήθηκε σήμερα, ιδού λοιπόν:
http://www.comparazionedirittocivile.it/prova/files/moustaria_danse.pdf

Ιθύνων νους, η πολύ καλή φίλη και εξαιρετική συγκριτικολόγος, Virginia Zambrano, η οποία μου είχε κάνει την τιμή να με καλέσει σε συνέδριο στο Salerno, το 2006 - σας έχω μιλήσει σε προηγούμενη ανάρτηση για το συνέδριο αυτό.

Μπορείτε να δείτε ένα υπέροχο κείμενό της, που έχει αναρτήσει στο blog αυτό:
http://www.comparazionedirittocivile.it/prova/files/zambrano_tutela.pdf

Grazie tante, Virginia!

                                                          Salerno, Οκτώβριος 2006

                       Kαι επειδή ο λόγος είναι [και] για τον χορό, επιτρέψτε μου δυο λόγια για τον
                                                ΜΕΓΙΣΤΟ Mikhail Baryshnikov!!!
Σε ηλικία 60 ετών - η οποία, προφανώς, δεν έχει καμία σημασία, όπως βλέπετε! -, πριν πέντε χρόνια, από παράσταση με περισσότερα έργα ("Three solos and a duet"). Το συγκεκριμένο έχει χορογραφηθεί από τον υπέροχο Mats Ek, και ο Baryshnikov χορεύει με την Ana Laguna, σύντροφο του Ek, σπουδαία χορεύτρια και χορογράφο. Είχα την τύχη να παρακολουθήσω την παράσταση, στην Πειραιώς 260.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου