Translate

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013

Δικονομικού Διεθνούς Δικαίου Συνέδριο: Φωτογραφικά υστερόγραφα!!

Νέες φωτογραφικές συνεδριακές αφίξεις!! Ο πολύ καλός φίλος και συνάδελφος Νίκος Κατηφόρης μου έστειλε το πρωί τις φωτογραφίες αυτές και όντως μου έφτιαξε το κέφι!! Θυμήθηκα τη χαρά που ένοιωθα εκείνο το βράδυ, μαζί με φίλους και συναδέλφους από διάφορες χώρες, στο δείπνο λήξης του συνεδρίου. Τα ενδιαφέροντα μας κρατάνε σε εγρήγορση και μας δίνουν όρεξη για δημιουργία, έχω όμως σε πολύ ψηλή θέση στη ζωή μου το ανθρώπινο στοιχείο: Τις γνωριμίες και -συχνά - φιλίες με ανθρώπους από άλλες χώρες, με τους οποίους έχουμε κοινά ενδιαφέροντα, θεωρώ ένα από τα σημαντικότερα "περιουσιακά στοιχεία" της ζωής μου.
Βλέπετε, λοιπόν, στη φωτογραφία, από αριστερά, Ελλάδα (τη Ναντίνα - σύζυγο του Νίκου - και εμένα), Γερμανία (και Ελβετία, πηγαινοέρχεται!), Ισπανία, Βραζιλία, Ιταλία. Παρά την απίστευτη κούραση που ένοιωθα πριν βρεθούμε εκεί, θυμάμαι, όλα μου φαίνονταν πολύ ωραία μετά!!

Μην σας βάλω να παίξετε το παιχνίδι: "Βρες τη διαφορά"!! Ο Νίκος στη θέση της Ναντίνας!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου